چاپ و تبلیغات  رافائل-مشاور شما در تبلیغات- تولید کننده سررسید ، تقویم رومیزی و هدایای تبلیغاتی خاص

چاپ و تبلیغات رافائل-مشاور شما در تبلیغات- تولید کننده سررسید ، تقویم رومیزی و هدایای تبلیغاتی خاص

طراحی و چاپ کاتالوگ ، بروشور ، فوریتهای چاپ - تولیدو پخش انواع سررسید و دفاتر تلفن
چاپ و تبلیغات  رافائل-مشاور شما در تبلیغات- تولید کننده سررسید ، تقویم رومیزی و هدایای تبلیغاتی خاص

چاپ و تبلیغات رافائل-مشاور شما در تبلیغات- تولید کننده سررسید ، تقویم رومیزی و هدایای تبلیغاتی خاص

طراحی و چاپ کاتالوگ ، بروشور ، فوریتهای چاپ - تولیدو پخش انواع سررسید و دفاتر تلفن

هدایای تبلیغاتی رافائل

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

عرضه کننده انواع محصولات و هدایای تبلیغاتی با در اختیار داشتن تنوع گسترده ای از هدایای تبلیغاتی و با در اختیار داشتن کارگاه چاپ و لیزر جهت مارکینگ محصولات شما قادر به ارائه خدمات مورد نیاز شرکت ها و سازمان های می باشد. چاپ رافائل  در زمینه های مختلف تبلیغاتی خدمات خود را به سازمان ها و شرکت ها ارائه می نماید.


هدایای تبلیغاتی رافائل عرضه کننده انواع ساعت تبلیغاتی ، ابزار تبلیغاتی ، خودکار لوکس و تبلیغاتی ، تی شرت و کلاه تبلیغاتی ، ساک تبلیغاتی ، آفتابگیر تبلیغاتی ، سررسید ، تقویم رومیزی ، هدیه بانوان ، هدیه آقایان ، ست هدیه تبلیغاتی ، هدایای چرمی ، کیف برزنتی ، کیف سمیناری ، فلش مموری تبلیغاتی ، اسپیکر تبلیغاتی ، اسپیکر بلوتوث تبلیغاتی ، پاور بانک تبلیغاتی ، بج سینه ، جعبه پذیرایی و انواع هدایای تبلیغاتی دیگر ، که با بیش از 35 سال سابقه به صورت حرفه ای آغاز به فعالیت نموده است. در رزومه همکاری مجموعه رافائل نام های بزرگ صنعت ایران قرار دارند که سابقه همکاری مستمر با آنها مایه افتخار این مجموعه می باشد.

چرا استفاده از هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی به محصولاتی گفته می شود که هم کاربردی باشد و هم حاوی پیام یا لوگو شما باشد. به این صورت که هر بار مخاطب شما از محصول استفاده کرد با دیدن لوگو شما، به یاد سازمان شما بیافتد. این نوع از برندینگ و تبلیغات در سال های اخیر بسیار متداول شده است و باعث گسترش روز افزون استفاده از هدایای تبلیغاتی شده است. هدیه تبلیغاتی را باید با آگاهی انتخاب کنید، ارائه یک هدیه تبلیغاتی بی کاربرد جنبه منفی برای تبلیغات شما خواهد داشت. به این صورت که نه تنها باعث ایجاد انگیزه در مخاطب شما نخواهد شد باعث میشود که مشتری یا مخاطب شما حس منفی به برند شما پیدا کند.

فروش عمده و تک هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی را هم به صورت عمده یا به صورت تکفروشی می توانید خریداری کنید. معمولا هدایای تبلیغاتی عمده بیشتر مورد استفاده در نمایشگاه ها، سمینار ها و موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرد. هدیه تبلیغاتی تک معمولا جزو محصولاتی هستند که ارزش ریالی بالایی دارند و برای افراد خاص مورد استفاده قرار میگیرد.حکایت فروش عمده به این دلیل هست که سفارش تولید برخی از محصولات برپایه خرید عمده انجام می گردد تا قیمت تمام شده به حداقل ممکن برسد.

چاپ هدایای تبلیغاتی

چاپ بر روی محصولات تبلیغاتی به صورت لیزری یا چاپ تامپو یا چاپ فلت بد انجام می گردد. با توجه به نوع محصولی که انتخاب می کنید شما می توانید چاپ مناسب را انجام دهید. روی سطوح فلزی چاپ تامپو، چاپ فلت بد و لیزر انجام می گردد. روند حکاکی روی هدایای تبلیغاتی به این صورت هست که پس از لیزر یک لایه از سطح کار برداشته می شود و پس از آن رنگ زیر کار مشخص می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.